Vejledning til tilmelding

Denne vejledning giver overblik over, hvordan tilmelding kommer til at foregå, samt andre praktiske informationer omkring tilmelding.

  1. Start med at oprette en profil - det gøres i øverste højre hjørne af siden. Der skal oprettes en profil pr. person du skal tilmelde. Når du har indtastet oplysninger på den første person kan du med fordel bruge funktionen "Opret og tilføj et familiemedlem". Dette gør at I er knyttet sammen i samme familieenhed i systemet og du dermed kan skifte mellem de forskellige profiler i familien i forbindelse med tilmelding.

    Du kan med fordel oprette din profil allerede nu så du er klar når tilmelding åbner. 

  2. Når tilmelding åbner vil der under menupunktet "Event" på toppen af siden være de aktive ture at vælge imellem. Husk at tjekke at du tilmelder dig den tur du har fået mail om.


    Husk at have pasnumre, oplysninger om skierfaring, ønsker til leje af ski, klassetrin for den Hulvej-elev man skal afsted sammen med, samt information om hvem der skal kontaktes i nødstilfælde parat ved tilmelding - alle der skal tilmeldes skal have disse ting udfyldt.


  3. Bemærk; menupunkterne under "Event" er først synlige/aktive på siden når der er åbnet for tilmelding. 


  4. Vi gør vores yderste for at alle kommer med, men kan ikke garantere pladser til alle. 


  5. Personer der ikke har børn på Hulvej Privatskole længere er velkomne til at tilmelde sig venteliste såfremt der skulle være ekstra pladser. Tilmelding til venteliste skal ske til skiklubhulvej@gmail.com


  6.  Når vi nærmer os afgang for turene vil der blive lavet busfordelingsplan. Vi vil bestæbe os på, at elever der rejser alene kommer til at sidde i samme bus samt at der tages hensyn til personer med evt. køresyge. Hvis du har ønsker til bussen så er du velkommen til at angive dette i bemærkningsfeltet ved din tilmelding.
 
Hvis du har nogle spørgsmål til tilmelding eller ventelister er du velkommen til at kontakte bestyrelsen og vi vil hjælpe dig videre så hurtigt som muligt.